AUTO-NEWS.cz > DTM


Středa 03. září 2014  

.: DOPORUČUJEME :.

.: SLUŽBY :.

.: PARTNEŘI :.

.: FOTOGALERIE :.



Schumacher: Přetížení je poloviční

autor: HaJzveřejněno: 01. září 2009  14:50ZPRÁVY



Jezdec Mercedesu, Ralf Schumacher, hovoří o rozdílech mezi DTM a F1 a také o požadavcích na piloty.


Ralf Schumacher strávil ve formuli 1 kolem deseti let, v současné době našel nový domov v DTM. Němec si tedy musel po dlouhé době, kdy jezdil pouze s monoposty, zvykat na zcela jiné závodní náčiní. Zrychlení v DTM není tak velké jako v F1, a tak na hlavy jezdců nepůsobí taková zátěž. To ale neznamená, že by si bývalý jezdec Jordanu, Williamsu a Toyoty nemusel udržovat fyzickou kondici. I v DTM platí, že v závodu může uspět pouze ten, kdo je fit. Tréninkový plán proto Shumi II. neměnil: „Dělám vše stejně jako dříve. Jediné, co mi chybí, je čisté závodění.“

„Musíte se udržovat v dobré kondici. Nemůžete trénovat pouze na strojích v posilovně, musíte být připraveni na všechny testy i závody. Posilovnu mám doma a používám ji stejně, jako dřív za dob F1. Hlavní rozdíl je v cestování, v DTM tolik necestujete po světě,“
popisuje rozdíly Ralf.


V F1 se Ralfovi nepodařilo prosadit tak, jako jeho bratrovi

Na jezdce DTM nepůsobí takové síly, jako v monopostu F1: „Je to tak poloviční. Přetížení se u vozu formule 1 pohybuje při brždění mezi 4 až 5 G. Toto přetížení pociťujete také při zrychlení a v zatáčkách. V DTM přetížení není tak velké. Při maximálním brzdném účinku na nás může působit tak 2,5 G. Přetížení je tedy v porovnání s F1 opravdu menší. V porovnání s F1 mají vozy měkčí pérování. Je to tedy o mnoho pohodlnější.“



Diskuze U článku není žádný příspěvek

 
Související články


.: AKTUÁLNĚ Z DTM :.



.: NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY MĚSÍCE :.

.: AKTUÁLNĚ O AUTECH :.

 
 
Copyright © 2002 - 2014 Auto News Network
ISSN 1801-2752   Návštěvnost AUTO-NEWS.CZ měří NetMonitor.cz
Čas vykonání skriptu: 0.074797868728638